Prepare


2015/01/img_8029.jpg

2015/01/img_8028.png

Hela den här dagen går ut på att förbereda mig inför min operation imorgon. Jag mötte mamma för en fika och lite brainstorming inför imorgon. Köpte kläder som Jag kan ha på mig imorgon och nu måste jag bara duscha hela kroppen noggrant och bädda om med nya sängkläder. Sen duscha en gång till imorgon.
Om jag ska vara ärlig så är jag livrädd men får tänka att dom gör detta varje dag. Det kommer gå bra.

Juste. Hittade den här bilden från i somras och den andra bilden tog jag för någon vecka sen. Jag tycker att det är kul att bara 7 kg kan synas så mycket vilket är det som har gåtts ner under tiden.

Vi hörs senare. Puss

Kommentera

