Hotell


2015/01/img_8135.jpg

2015/01/img_8136.jpg

2015/01/img_8134.jpg

Idag vaknade jag och Mikael tidigt. Jag gjorde frukost åt oss. Sen tog vi bilen till barkarby outlet för att kolla lite. Efter det åkte vi till kista centrum för en sushi. Nu har vi checkat in på hotellet. Vi har bokat ett superior rum. Jätte fint med utsikt över rålambshovsparken. Jag får inte bada men ska definitivt ta en dusch med ansiktsmask och ta ett fotbad med min morgonrock på mig senare ikväll.

Vid fem ska vi möta mamma och Björn för middag på restaurang. Senare ska vi gå på bio och se Micke och Veronica.
Har velat se den länge, har hört att den ska vara riktigt bra.
Puss

Kommentera

