Söndag


2015/01/img_8151.jpg

Vi gick upp vid niotiden igår för att få äta den efterlängtade hotellfrukosten.
Jag har fortfarande svårt att äta efter operationen så jag höll mig borta från bacon, äggröra osv men Gud så gott resten var. Det fanns allt möjligt. Man fick verkligen välja med omsorg.
Jag åt mest frukt och drack kaffe.
Var verkligen trevligt att bo på hotell i sin egna stad.

När vi hade ätit klart drog vi oss lite på rummet innan det var dags att checka ut.
Vi tog bilen till Stockholmsmässan och kollade på motorcyklar och bilar.
Gick runt där bland alla lyriska män med ögon stora som tefat. Nejdå, jag tycker också om bilar och mc.
Efter det bestämde vi oss för att luncha så vi drog till kista. Efter det var det dags att säga hejdå.

Har verkligen haft en super trevlig helg. Imorgon väntar jobb efter en veckas sjukskrivning.

Puss

2015/01/img_8154.jpg

2015/01/img_8157.jpg

2015/01/img_8163.jpg

2015/01/img_8160.jpg

2015/01/img_8164.jpg

Kommentera

