Workout


IMG_8328

IMG_8329

Idag efter jobbet åkte jag hem för att byta om och gå upp till Sats. Jag har en gratis vecka där tack vare Felicia så jag passar på att vara där så mycket som möjligt.
Det var så skönt att få träna igen.
Jag är verkligen den värsta personliga tränaren man kan ha. Är så hård och pushar hårdare och längre distanser hela tiden.
Men det var verkligen guld att få träna. Jag har haft så ont i kroppen för att jag spänt mig så på något sätt känner jag mig mer avslappnad i mina muskler nu. Antagligen inte länge till dock. Känner redan träningsvärken i magen

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Är sjukt trött fast klockan är nio.
Vi hörs imorgon. Puss

Kommentera

