Fredag.


IMG_8462

Dåligt med uppdatering nu i veckan.
Jag har varit sjuk. Fick 39 graders feber i onsdags morse så jag stängde in mig i mitt rum och låg och sov så mycket jag bara kunde och det hjälpte.
Idag var jag och jobbade, det gick bra men febern var inte borta så jag ville gå hem hela tiden men jag klarade mig igenom dagen.
Efter jobbet gick jag förbi mamma och hämtade mitt bankomatkort. Hon och Björn bjöd på middag. Blev en kortis för jag ville bara hem till min säng.

Imorgon är det alla hjärtans dag och det ska jag fira med att fixa naglarna och på kvällen blir det bio med Felicia.
Vi ska se fifty shades of grey.
Puss

Kommentera

