Lördag


IMG_8464

Såhär bra mådde jag inatt.

Inatt var verkligen en hemsk natt.
Jag hörde min puls i örat precis hela tiden, jag svettades och frös samtidigt och mådde illa. Jag måste vara allergisk mot cocilana för jag låg och kliade mig på kroppen hela natten också. Nu vill jag bara bli frisk för detta var inte kul.

Har precis sovit en stund och tagit två panik. Ska snart möta Felicia uppe i Vällingby för att gå på bio. Ska bli så mysigt. Perfekt att spendera alla hjärtans dag med sin bästa vän.

Puss

Kommentera

