Fifty shades of grey


IMG_8489

Jag och Felicia har varit taggade på fifty shades of grey i flera veckor nu. Ja eller egentligen år. Hur sjukt är inte det? Att jag längtat sen 2012 att filmen skulle komma ut.
Filmen var faktiskt väldigt bra. Ana var väldigt snygg i filmen, störde mig på hennes hår bara. Såg ut som en ful hjälm som satt på hennes huvud. Christian var jag lite besviken på. I boken målas han upp som en skitsnygg kostymnisse och jag tyckte inte att han var så där skitsnygg faktiskt.
Men annars så var det precis som jag förväntat mig. Det var så häftigt hur allt som jag läst om och föreställt mig om hur det skulle se ut utspela dig framför en.
Jag tycker det var en bra film. Kul att det blir två till.

Sen skadade det ju inte att jag hade min fina bästavän som dejt igår. Hon hade köpt en ros åt mig. Så gulligt!
Vi körde på stort och köpte en blockbuster och gelehjärtan. Självklart orkade vi inte äta upp allt och jag mådde illa ett tag. Haha. Men det är så det ska vara.

Idag mår jag lite bättre iallafall.
Har inte feber längre men känner mig inte helt frisk.
Puss

Kommentera

