På bussen


Hej bloggen.

Nu sitter jag på bussen. så nöjd med att jag valde plusbiljetten för jag har sjukt mycket benutrymme och sitter i en fotölj nästan.
Nu känns dem här fem timmarna inte lika jobbiga.

Igår efter jobbet mötte jag upp Jennifer och min faster Anna. Vi tog en fika och jag shoppade lite.
när jag kom hem ringde Joel som har fått en bil av mamma och ville åka runt lite med den.
Han har fått en Renault Clio och den var så fin. Nu kan jag äntligen börja övningsköra igen.
Körkort innan sommaren måste införskaffas. Funderar på att åka på en intensivkurs i April eller Maj.
Köra kan jag ju så det är bara den sista jag behöver lära mig som att fickparkera och lära mig att kontrollera bilen.
Har nämligen svårt att inse hur stor bilen är och se vart bilen slutar osv.
Men det är bara att öva och öva.

Fick ett roligt samtal idag på tunnelbanan. Har ju sökt massa nya jobb och idag ringde en person från Kappahl och ville ha mig på en intervju på onsdag. Ser så mycket fram emot det och hoppas verkligen på att jag får jobbet. Sen drar plugget gång i mars också. Hoppas verkligen på att det här är början på ljusare tider för hittills så har mitt år sugit stort! Ingenting har gått vägen och jag har verkligen känt att jag måste hålla huvudet ovanför vattenytan hela tiden. Men nu blir det nog bättre. Nu ska jag kolla på alla filmer och serier jag laddade ner igår. Vi hörs när jag är framme. IMG_5504
Hade bara gamla bilder på datorn så det får bli denna från våran resa till Santa Barbara.

Puss

Se

Kommentera

