Tisdag. 




Ett motto jag vill tatuera in. 

Hej bloggen.

Vilken rolig och bra dag jag har haft idag. Först fikade jag med mamma på pallas och pratade om allt mellan himmel och jord, efter en stund kom Felicia och mamma gick hem. Jag och Felicia fikade vidare en stund och sen gick vi till ÖoB. Blev en runda i affärerna efter ÖoB också för att se om jag hittade något. 

Jag pappa och Joel åkte senare till Ikea för att kolla nattduksbord åt Joel. Blev en caesarsallad för mig också. Chockad över att den var så god för att vara på Ikea. Efter Ikea blev jag skjutsad hem till Felicia. Hon hjälpte mig med lite tips inför intervjun imorgon och så nördade vi youtube klipp på gamla melodifestival låtar. 

Nu på kvällen har jag pratat i telefon med min fina vän Sarah. Hon fyllde år nu i februari och i helgen ska hon äntligen firas. Vi pratade i en och en halv timme. Min böna! ❤️ 

Nu ska jag sova. Är helt slut efter idag. Puss 

Kommentera

