Torsdag 






Idag har det varit en dag i träningen och shoppingens tecken. 

Dagen började med att jag träffade mamma för en lunch. Åt en jätte god sallad med kyckling och bacon. Jag har verkligen fått dille på kyckling. Kan äta det varje dag helt klart. Så jäkla gott och nyttigt. Efter det shoppade vi lite. Blev ett par nya skor från Nike och en ny träningströja. Köpte silvershampo på åhlens och sen gick jag hem. 

Vid sex gick jag hem till pappa där jag mötte upp Joel för att åka till lager157. Köpte ett par jeans i Borås som är så jäkla sköna och sitter så bra så köpte ett par likadana i svart. Blev en vända på IKEA också. Efter det åkte jag hem, snörade på mig träningsskorna och gick och tränade en timme på crosstrainern. Var så trött idag men kämpade på och förbrände 700 kcal. Det är inte illa. Mötte upp Felicia efter gymmet och så gick vi hem till mig och åt lite musli och drack te. 

Imorgon kommer Sarah hit. Vi ska färga hennes hår. 

Puss och kram. 

Kommentera

