Old Hollywood glam 




För några dagar sen bestämde jag mig för att göra en total förvandling och bli helblond. Tycker det passar bra nu till sommaren (känns långt bort men våren då??) och dessutom är det mycket lättare för mig att gå tillbaka  till  ombre från ljust hår än tvärtom. Så det fick bli ljust. Det skimrar lite mot det guldiga så jag har köpt silvershampoo som jag ska lägga i ikväll. Passade på att göra en old Hollywood frisyr också. Hur kul som helst och så lätt. 

Puss 

Kommentera

