Bodypump 




Här har ni en glad tjej som precis kommit hem från ett hårt bodypump pass. Bodypump är enbart styrka och det är så kul! 

Idag har jag varit på jobbet och lämnat in min tidsrapportlapp och gosat med alla barnen. Vid tre kom Felicia och Alice över. Vi fikade med kaffe och nyttig brownie som Felicia hade gjort. Alice stannade kvar lite längre än Felicia. Jsg lagade middag och sen var det dags för passet på sats. 

Imorgon har jag bodyjam inbokat. Det är dans. Känns skönt att igår körde jag zumba, idag bodypump och imorgon bodyjam. Kör kondition innan dansen imorgon också. Det är verkligen #fit2015 som gäller nu. Jag ska vara fit till sommaren. Så är det bara. 

Pusd 

Kommentera

