The stronger you are.. 




Idag gjorde jag något jag tror att jag aldrig gjort i hela mitt liv. Jag sprang i fem minuter oavbrutet på bandet. Det kanske låter töntigt för er men jag har aldrig haft varken konditionen eller styrkan att springa så länge. Idag när jag gick till gymmet hade jag ingen lust alls. Jag hade sovit illa natten till idag och inte ätit så bra under dagen. Fanny och Aaron var här på besök och jag kände bara för att stanna hemma och laga någon god mat. Men jag tillåter mig inte själv att slappa, fettet ska bort så jag gick upp iallafall. Gick på bandet en kvart i uppförsbacke seg som fan men där hände någon. Endorfinerna satte in och jag fick jätte mycket energi. Dom satte in så mycket att jag började springa? Jag vill inte skriva hur mycket jag väger nu men allt som allt har jag gått ner 37 kg hittills och förlåt, men jag är grym. Jag ska bli nya mer medvetna Sara framöver. Efter bandet var det dags för bodyjam och det är det roligaste passet helt klart. Bara en massa dans och koreografi. Pulsen och konditionen är på topp hela tiden och jag kände mig som hemma verkligen. Detta är mitt nya favoritpass. Bokade in ett på torsdag också. Imorgon ska jag försöka ha en vilodag. Men något säger mig att jag kommer vara uttråkad och springa upp iallafall. 

Puss och kram på er 

Kommentera

