Min torsdag 




Hann aldrig blogga igår för jag hade fullt upp verkligen. Vaknade vid tio och gjorde en bananpannkaka den blev faktiskt bra för att vara första gången. Mötte mamma i Vällingby för en fika och sen letade vi efter ett par nya träningsbyxor till mamma. 

Vid tre kom Yvonne och jag färgade hennes utväxt. Hon har inte varit hos mig sen i december så hon hade en rejäl grå utväxt men den tog vi bort och hon blev så fin. Självklart glömde jag ta bilder men ni har ju sett det förut. När Yvonne hade åkt var det bara att snöra på sig skorna och springa upp till gymmet. Körde en stund på bandet som uppvärmning sen var det bodyjam en timme. Efter träningen hämtade pappa och Joel upp mig och vi åkte och handlade. Jsg hade mycket jag behövde handla. Det ekade tomt i kylskåp och skafferi. Efter det var det bara att åka hem och duscha, ta på sig kläder, sminka sig och invänta Felicia som kom över med prosecco. Vid elva tog vi en taxi in till Berns. 

Vilken dag. Inte en lugn stund men det gillar jag. 

Puss

Kommentera

