Friday, saturday 




Min fredag. Jag var hemma bakis som fan. Tror jag låg in sängen till klockan tre typ om man inte räknar med när jag gick upp och gjorde frukost men det var inte många knop. Vid fem gick jag hem till mamma och Björn. Jag skulle äta middag med Joel, trodde jag. Men klockan 7 plingade det på dörren och där stod Felicia och Fanny. Mamma hade lurat mig och ville bara att jag skulle få njuta av mina tjejer. Mamma och Björn bjöd oss på förrätt, huvudrätt och efterätt. Allt var perfekt, riktiga smakexplosioer i munnen. Vi rullade därifrån. Felicia följde med hit och vi satte in lite fler slingor på henne och färgade ombren mörkare. 

Lördag, jag hade en städdag och var ute på en Powerwalk. Kollade på mello vid åtta och var bara allmänt uttråkad så gissa om jag blev glad när Louise undrade om jag ville ut. Jag klädde snabbt på mig och sminkade mig och åkte in till Medis där Louise och hennes två killkompisar var. Vi hängde på underbara bar tills dom stängde efter det köpte vi lite fyllekäk på folkets kebab. Det var så varmt inatt så vi bestämde oss för en lite sightseeing. Anton (Louise vän) är från Kalix så jag visade honom den finaste utsikten i hela Stockholm efter det gick vi till Slussen och tog tunnelbanan hem. Jag var hemma klockan 6. Men det var det värt. Hade så himla kul. 

Idag har jag zumba inbokat. Tänkte springa på bandet lite innan. Så nu måste jag göra frukost så jag orkar med och kan bygga muskler. 

Puss 

Kommentera

