Söndag 




Vilket fint väder vi har haft här idag i Stockholm. 15 grader. Fast jag kom hem så sent i natt och inte sov så länge så mötte jag upp pappa för en Powerwalk. En mil blev det. Efter det var det direkt gymmet. Hann cykla en stund och sen var det zumba. Zumban blir bara roligare och roligare. Man kommer ihåg fler steg från förra gången och kan verkligen ta ut sig. Svetten bara rann om mig och jag var så glad och fylld med massa endorfiner efteråt. Köpte en sallad och gick hem och åt den och tog en dusch. Följde med pappa och Joel för att handla nu på kvällen. Blev en runda med bilen innan vi åkte hem. 

Ligger och kollar på partaj och bara tar det lugnt. Imorgon tänkte jag börja på lchf. Köra det veckan ut som en detox typ. På kvällen har jag ett bodypump pass inbokat. 

Puss 

Kommentera

