Tisdag 




Hej bloggen. 

Igår träffade jag Fanny. Följde med henne till sats där hon skaffade gymkort. Nu har både jag, Felicia och Fanny gymkort där. Känns så kul. När vi hade varit där gick vi och hämtade skrutten på dagis. Han blev så glad av att se mig och det verkligen kändes i hjärtat. Fina Aaron. Vi tre gick upp till centrum för att njuta lite av solen. På kvällen var jag på gymmet och körde styrka. 

Idag vid nio kom Fanny hit. Jag bjöd henne på frukost. Självklart blev det bananpannkaka. Hon tyckte att det var precis lika gott som jag. När

Magarna var fulla av mat så gick vi upp till gymmet där vi gick på bandet 45 minuter och körde styrka 45 minuter. Kändes konstigt att inom loppet av 12 timmar vara på gymmet två ggr. Efter gymmet träffade jag mamma för lunch och lite shopping. Ikväll ska jag hem till pappa på middag. 

Så härligt att vi har så bra väder nu. Ska vara fint väder hela veckan. På fredag åker jag till Borås så hoppas att det är lika fint väder där. 

Puss 

Kommentera

