Torsdag. 




Vilket fint väder vi har i Stockholm och det är så kul att det har hållt i sig i flera dagar och att det ska vara så i några dagar till. 

Idag vaknade jag vid nio. Skulle träna med Fanny men jag vaknade 711 gånger inatt och kände igår att jag skulle bli sjuk och mycket väl vaknade jag med en täpp näsa. 

Har varit och fikat med Mami, åkt till barkarby och köpt en present från Tommy hilfiger, jag bjöd Joel på en lunch på Ikea. När jag kom hem gick jag ut på en promenad. Efter promenaden slängde jag mig i sängen och sov två timmar. Nu känner jag mig friskare faktiskt. 

Puss 

Kommentera

