Den obligatoriska jag är på tåget bilden. 


 

Det har typ blivit tradition för mig att ta en bild när jag sitter på tåget på väg mot Uppsala. Hände en sjuk sak när jag var i Vällingby. En kille kommer fram till mig med ett visitkort och frågar om jag någonsin velat bli modell. För att göra en lång historia kort så letar han efter tjejer för miss universe tävlingen. Det sjuka är att när jag tittar upp honom efter att han har gått av så stämmer allting. Jag satt ju där och himlade med ögonen för mig själv och tänkte att tror han verkligen att jag är helt jävla pantad eller? Haha. Jag kommer hur som helst inte ställa upp eller kontakta honom men det är ju alltid kul när sånt där händer. 

Är framme i Uppsala om en halvtimme. Vi hörs senare. Puss 

Kommentera

