Bowling and Berns 


      

Jag hade en grymt rolig kväll igår. Kvällen började med att Fanny kom hit. Felicia var här för sällskap men skulle inte hänga med ut. Vi dricker lite vin för att sen röra oss mot Ballbreaker. Där spelar vi bowling och dricker öl. När vi varit där en timme ungefär tar vi en taxi till Berns. Där möter vi upp Katie och dansar och har det kul. 

Jag kom hem runt fem, trodde jag skulle dö inatt. Det var så jäkla kallt. Som tur var hade jag platta skor med mig så jag sprang hem. Men aldrig mer trenchcoat i mars. Fy! 

Idag ska jag plugga hela dagen. Kanske träffar mamma en stund. Puss 

Kommentera

