Plugga 


  

Det var ingen mjukstart med skolan precis. Jag har typ glömt hur man läser en text och sen lär sig något utav den. Har pluggat hela dagen. Både matte och engelska med undantag när jag var hemma hos pappa och blev bjuden på middag. Han bjöd på köttfärslimpa med potatis, svart vinbärsgelé och brunsås. Det var såå gott. Blev en sväng till Kista galleria också. Joel kunde inte hålla sig från att skaffa en Iphone 6 när han såg min. Min gamla telefon funkar utmärkt som pluggtelefon upptäckte jag. Nu ska nog allt sitta. Imorgon ska vi diskutera detta i grupper. Ska bli spännande. 

Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

