Mattemateket 


  

Det var helt underbart att se barnen idag. Dom var lika glada över att se mig som jag att se dom.  Ett barn sa att det nästan var lika bra som julafton som att jag kom till deras avdelning. Mitt hjärta smälte. Dagen gick väldigt fort. På vägen hit pratade jag i telefon med min älskade syster. Det är så skönt när viber funkar som det ska och man får tömma sitt systerkonto lite. Kom precis fram till skolan. Börjar om drygt en timme så jag sitter och pluggar lite så man är påläst innan lektionen börjar. Efter det här tar jag helg. Den första riktigt efterlängtade helgen på länge. Puss 

Kommentera

