Jag har 50 skor!! 


             

Vilken sjukt rolig kväll jag hade igår. Jag var helt förbereds på att jag skulle ha en tråkig kväll hemma med ingen som kunde ses men så skriver min vapendragare Louise att hon ska ut med en grupp vänner och jag borde komma. Jag är inte den som är den så självklart haka jag på. Mötte upp Louise och hennes vänner på Retro där vi beställde in strawberry daquiris och mumsade i oss en cheesecake. När vi var klara där drog vi till ett skit fint ställe som hette Metropol Palais. Det var 20 talstema och jätte fint inrett. Det var inte så stort så det blev en väldigt mysig känsla över det hela. Definitivt ett nytt favorit ställe. Vi beställde in cocktail och champagne. När vi hade varit där en stund ville jag och Louise dra vidare. Vi mötte upp två killkompisar till Louise och drog till ett ställe dom hette ohlssons skor. Därav rubriken btw, ett internskämt numera. Där tog vi shottar och drack vin samtidigt som vi dansade till Linda Bengtzing ”jag ljuger så bra”. Vi blev rätt snabbt trötta på det stället och folket där så jag och Louise drog till Spitfire där vi mötte upp tre killar och dansade. Det slutar inte här. När vi varit där i någon timme och lökat sönder så drog vi till Solidaritet, där blev det ännu mer vin och dans. Men det slutar inte där heller. Utan kvällen slutar med att vi ska till en strippklubb. Hur det slutade…..haha. 

Alltså, jag vet att jag skriver det jämt men det här var fan den sjukaste och roligaste kvällen ever. 

Puss 

Lämna en kommentar