Måndag 


  

Hej bloggen. Måndag idag. Jag har precis haft engelska i tre timmar. Nu är jag på väg till jobbet. Ska jobba till klockan fem sen ska jg träffa Felicia, vi ska gå på bodypump som all andra måndagar. Bodypump är bog Guds gåva till oss som vill se resultat snabbt. Idag börjar jag på LCHF också. Ska köra det i två veckor och skaka av mig några kilon. Det kan behövas. Dom här sista kilona gör mig så frustrerad. Dom sitter som sten och vill inte bort typ. Men det är inte så konstigt. Men sommaren närmar sig och likaså bikinisäsongen så det är bara att ligga i. 

Hade en hårinpackning i mitt hår igår som har en askblond färg i sig. Tycker det blev väldigt fint. Ska hålla några tvättar. 

Vi hörs ikväll. Puss 

Kommentera

