Be the best version of you 


  

1:a bilden nyår 2013 2:a bilden tagen igår. 

Nu ska jag försöka förklara något som inte alla förstår. Man kan känna sig otillräcklig och som att man inte har åstadkommit något fast man har gått ner så mycket i vikt som jag har. Speciellt nu när det är så lite kvar. Man blir arg på sig själv för att dom sista kilona inte vill lossna, man stressar, tränar och äter knappt. Men då lägger kroppen på sig istället och det blir ännu mer destruktivt beteende. Idag bestämde jag mig för att inse vad jag har faktiskt har lyckats mer och njuta av den sista biten på vägen. Jag är grym som har gått ner 40kg och jag ska bli bättre på att berömma mig själv istället för att straffa mig själv. Snart är resan över och jag kan börja njuta av min nya kropp. 

Puss 

Kommentera

