Skärtorsdagen 


  

Hej bloggen. 

Idag var jag ledig. Det blir en långhelg för mig och det ska bli så skönt. Från och med måndag ska jag dyka ner i allt plugg för jag har påsklov men den här helgen ska jag lägga undan allt som har med plugg att göra och bara ta det lugnt och träna. 

Igår gick jag in i ketos. Så igår och idag har det varit fokus på träning. Jag gick på dansaerobicsen men efter en kvart sket jag i det och gick ut ur klassen och körde crosstrainer och styrka istället. Var inte på humör för att dansa. Idag sov jag så länge jag kände för och tur var kanske det för det hade tydligen snöat imorse. När jag vaknade var det strålande sol och ingen snö på marken. Jag bestämde mig rätt snabbt för att det var powerwalks väder och inte gå till gymmet väder. Dessutom har jag så ont i rumpan efter träningen igår så en promenad satt fint. När jag kom till Hässelby köpte jag med mig en kaffe och gick vidare till vattnet där jag satte mig i solen. Därifrån kommer bilden. Så fint! 

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Funderar på att ladda ner en film och ha ansiktsmask. Imorgon ska jag träffa min böna Sarah som åker till USA imorgon eftermiddag. Som jag önskar att jag kunde följa med. 

Puss 

Kommentera

