Liten summering. 


  

I fredags kväll gick jag över med inhandlad mat till Felicia och vi lagade mat tillsammans och drack Rom med Cola. 

Igår vaknade jag tidigt. Träffade pappa vid två tiden och så gick vi på en lång promenad. Blev en mil igen. Så skönt att ha någon att gå med och inte gå själv. Det går så mycket fortare då. Efter promenaden gick jag med pappa hem och så tog jag och Joel bilen till mamma där hon bjöd på middag. Väldigt god fläskkarré gratäng med blomkålsris. Efter middagen följde jag med pappa till kyrkan. Det var en väldigt fin påsknattsmässa. Den höll på i tre timmar men var verkligen hur fin som helst så det kändes inte som tre timmar. Efter mässan hämtade Joel upp oss. 

Idag ska jag hem till pappa på påskmiddag. Vägde mig idag och har gått ner fyra kilo sen jag började i söndags. Det är det jag älskar med LCHF. 

  

Måste bara visa den här bilden på min morfar och min lillebror Joel. Slående lika. 

Puss 

Kommentera

