Påskdagen 


 

Igårkväll bjöd pappa på en otroligt god lammstek med blomkålsgratäng. Pappa hade verkligen fått till det och jag tror jag dog lite och återuppstod. Efter middagen var vi så mätta så vi tog bilen till Hagaparken där vi gick en promenad för att smälta maten. När vi kom hem åt vi efterrätten. Pappa hade köpt citronfromage till mig så jag också kunde äta. Måste bara säga det att jag är grymt stolt över mig själv som lyckades vara på en diet under påsken. Det har erbjudits godis i varenda litet hörn i princip men jag har stått emot. 

Kvällen avslutades med partaj och sen gick jag hem.  

   

 

Puss 

Kommentera

