Tisdag 


 

Vilken bra tisdag jag har haft. Vaknade vid nio pigg som en nötkärna. Gick upp, gjorde mig i ordning och åkte mot skolan där jag hade ett ärende. Efter det åkte jag till Felicias jobb där jag passade på att låna  henne på hennes rast för en lunch. Beställde en Cesarsallad och den var väldigt god. 

När jag kom hem passade jag på att gå en promenad i det fina vädret. Fick gå sakta för har fortfarande så ont i ryggen. Har snott farmors korsett som hon hade när hon opererade ryggen så jag ska få mer stabilitet. När jag kom hem storstädade jag hela lägenheten och vädrade. En riktig vårstädning, det enda som fattas är att tvätta fönstrena men det får vänta tills min rygg är bättre. Men det var så skönt att städa hela lägenheten. Köpte doftburkar igår som jag ställde i hallen och i badrummet som utsöndrar god doft så nu luktar det himmelskt. 

Puss 

Kommentera

