Uppdatering 


      

Fredag, Jag umgicks med Fanny och några gamla vänner hela kvällen. Väldigt trevligt men blev alldeles för mycket dricka. 

   

       

Lördag. Jag träffade Sarah för en lunch och lite shopping. Hon berättade allt om Boston och så åt jag årets första mjukglass. På kvällen var det dags att fira Felicia och det gjorde vi med mingel hemma hos henne och sen dansade vi loss på Berns hela natten. 

Söndag 

Fanny kom över vid två och vi skrattade åt våran natt. En stund efter gick vi hem till Felicia där Alice var och så fikade vi fyra. På kvällen köpte jag pizza och tyckte synd om mig själv som var så jäkla bakis. Haha. Nu blir det några lugna veckor innan jag åker till santa Barbara. 

Puss 

Kommentera

