Tisdag 


    

Mår fortfarande skit. Nu är jag helt fast besluten om att det är en förkylning jag åkt på och inte pollen. Hade 38,9 graders feber igår kväll och det har man väl inte om man är känslig mot pollen? 

Sitter på Felicias gård och äter jordgubbar. Dom var goda trots att dom är från Belgien. Resten av dagen ska jag bara kurera mig så jag kan jobba imorgon. Tänkte äta Thaimat som är riktigt stark så jag får ut alla bakterier ur kroppen. Ikväll har jag skola. Men tror jag pluggar hemifrån istället. Prov nästa torsdag så måste plugga gärnet. 

Puss 

Kommentera

