Bokat 


 
Igår kväll bokade jag äntligen min biljett till Los Angeles. Anledningen till att jag väntat med att boka är för att Linn hade en biljett hem i augusti som hon skulle försöka byta datum på så vi kunde flyga hem tillsammans. Men det visade sig när hon väl lyckats boka om resan att det skulle kosta 17000kr för mig att komma på just det flyget. Så jag kommer flyga dit själv och hem. Det roliga är att jag som åker efter Linn landar en timme innan henne på Arlanda så jag väntar på henne där bara. Blir ett litet äventyr och jag lär skita på mig av nervositet men det ska gå bra. Kan inte fatta att jag ska åka!! 

Puss  

Kommentera

