Valborg 


 
Hej bloggen. 

Idag gjorde jag det mest idiotiska jag någonsin gjort tror jag. Jag kom till jobbet en och en halv timme för tidigt! Jag som var så trött när klockan ringde och tänkte att det skulle vara så gött att få sova en timme till. Det hade jag ju kunnat göra! Åh vad arg jag blev när jag kom till jobbet och såg det. Eller arg blev jag väl inte men något skrattretande var det. Får som tur är lön för det iallafall så det ordnade sig som tur var. 

Ikväll är det Valborg. Den ska jag fira med Felicia. Det ska bli riktigt kul! 

Puss 

Kommentera

