Uppdatering 


  

I fredags vaknade jag rätt bakis. 

Jag och Felicia spenderade våran Valborg med Robin och Max. Det bjöds på massa gott rött vin och ost, chark och kex. Vi hade inte planerat att vara där så länge men det blev väldigt sent för vi hade så himla trevligt. Vi tog en taxi hem och jag klev innanför dörren vid halv fem tror jag. Så därför var jag bakis i fredags. Mötte Felicia på hennes lunch och sen mötte jag mamma för en fika. Sen gick jag hem och städade lite snabbt. Vid halv sju hämtade pappa upp mig och vi åkte till Arlanda för att hämta upp farmor och milo. Som jag var glad att få se dom. Milo var helt överlycklig och lämnade inte mitt knä. Älskade hund! 

Lördagen lunchade jag med Felicia. Sen gick vi runt och kollade i butikerna. Efter det kom pappa hit på fika. Kvällen spenderades hemma. Det är första helgen på länge jag bara har tagit det lugnt. 

Idag (söndag). 

Vaknade vid åtta pigg och utvilad. Låg och drog mig i sängen ett tag innan jag gick ut på en powerwalk med milo. Efter det gick jag och farmor till öob. Hon köpte ett bord och två par stolar att ha på balkongen. Det blev väldigt fint och hela balkongen fick en mysfaktor. Vi firade det med frukt och sallad. Hann med att träffa mamma en snabbis också. Vi kollade väggfärg och jag hittade två färger jag verkligen föll för. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska hoppa in i duschen och ha lite spakväll tror jag. 

Puss 

Kommentera

