Ett år sedan 


Idag är det exakt ett år sedan jag åkte med pappa och Joel till Linn. Kommer ihåg hur jäkla exalterad jag var. Fattade inte att jag skulle få åka till mitt absoluta drömresemål. Sov knappt den natten och kunde inte sitta still nästan hela flygresan. 

På nästan ett år kommer jag ha varit i USA tre gånger. Det är inte dåligt. Jag älskar det och jag älskar människorna där. Alla är så trevliga och det är inte konstigt att säga hej till en främmande på stan. 

Jag älskar att prata engelska. Det tycker jag nästan är roligast. Har fått komplimanger för min engelska många ggr. 

Idag är det 13 dagar kvar tills jag åker. 

 
Puss  

Kommentera

