Antikblått 


    

Jag är helt slut som människa. Målade hela dagen igår och sen gick vi ju ut på kvällen och drack så imorse vaknade jag något bakis vid nio och gick hem till mamma för att äta frukost och fortsätta måla. Det tog lång tid för jag fick gå efter med det vita och måla där det fattades färg eller där det blåa hade kommit över på det vita. Sen skulle hela hallen målas om från gult (hatar gult) till vitt. Det blev så snyggt. Efter det firade vi Björn som fyllde år idag med tårta och sen åkte jag hem för att packa jag har slängt fyra (!!!!!) kassar med för stora kläder och en ska jag skänka till välgörenhet sen har jag packat ner hela rummet. Jag är snart klar men jag måste få energi och mat i magen så jag ska gå och handla nu. Hoppas jag får många timmar sömn inatt. Imorgon ska jag göra mig av med ännu mer energi. Men imorgon är det bara en vecka kvar tills jag åker. Hoppas jag hinner packa upp och bo in mig lite innan jag åker.

Vi hörs imorgon. 

Puss  

Kommentera

