Att skriva dagbok. 


  

Jag har sedan jag varit 16 år skrivit dagbok till och från. Speciellt under perioder när jag träffat killar eller jobbiga perioder. Att skriva dagbok är det bästa jag någonsin gjort och det kommer jag alltid vilja göra. Att kunna gå tillbaka och läsa om när jag var 16 och var olyckligt kär eller om första hemmafesten man var på. Ser fram emot att kunna skriva dagbok i framtiden som gravid och sen ge den till min dotter/son när hon/han blir äldre. 

Det är så kul och jag rekommenderar verkligen alla att skriva dagbok. Om inte annat kan det vara skönt att ha ett ställe att skriva ner allting på innan läggdags och lämna det där så slipper man ligga och tänka på allt när man ska sova. 

Puss 

Kommentera

