Windy Wednesday


 
Mysigt sällskap när man äter frukost. 

Hej bloggen. Har precis ätit min frukost och druckit upp mitt kaffe. Tror tyvärr att jag blivit beroende av kaffe. Jag tycker inte om att vara beroende av saker. Jag vill ha kontrollen, som med cigaretter. Jag vill inte röka för att mitt beroende säger till mig att nu är det dags utan jag vill röka för att jag känner för det. Jag kan lätt gå dagar utan att röka.  Ni som inte röker tycker säkert att det låter helt sjukt dumt men hoppas ni förstår vad jag menar. Om vi ska gå tillbaka till kaffet, jag måste dricka minst en kopp om dagen och jag får riktigt ont i huvudet om jag inte dricker det. 

Gud vilket intressant inlägg. Haha. 

Hur som helst gick jag förbi farmor och hämtade hit Milo. Vi tog en långpromenad tillbaka som jag gärna hade gjort längre men det blåste så mycket och man kunde känna regnet i luften så vi gick hem. Ska regna hela dagen och på fredag. Men det gör mig inget, för om fyra dagar åker jag. Puss 

Kommentera

