Update 


 Onsdag kväll. 

Hängde med Coco. Jag drog hem till henne och tog några glas rött. Efter det drog vi in till stan och fortsatte parta. Det blev Berns där vi hade det lika kul som vanligt. Mötte upp cocos pojkvän och hans kompis. Drog till en bar och sen spybar. Där kände jag att kvällen var klar för mig och åkte hem. 

Torsdag

Bakis som fan. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Jag som skulle klippa och färga Madde och Yvonne. Jag bet ihop och gjorde det, på kvällen kom Felicia hit och vi gjorde olika dubsmash filmer och skrattade så mycket att jag fick ont i magen. 

Fredag 

   
   

Jag Felicia och Robin drog till Ballbreaker, spelade bowling, biljard och (kommer inte ihåg vad det heter nu men det ni ser på andra bilden haha). Vi hade så kul. 

Puss 

Kommentera

