På Arlanda. 


    

Nu är jag på Arlanda. Hann sova en timme inatt. Det var som att jag la huvudet på kudden och sekunden senare ringde alarmet men antar och hoppas att det ger någon effekt iallafall. Om inte så har jag druckit tre koppar kaffe och är inne på min fjärde enorma kopp här på starbucks. Senaste gången jag satt här var med Felicia. Som vi var taggade på våran vecka tillsammans i USA och helt ovetande om HUR KUL vi skulle ha det. Nu sitter jag här själv, förväntansfull och nervös. Om 18 timmar är jag i USA. En lång resa men hoppas på att sova största delen av tiden. För när jag kommer fram har jag och Linn bestämt att vi ska äta på en restaurang på Venice beach där dom har den godaste pastan ever! Åt där när jag var där med familjen förra året. Så det är minst sagt efterlängtat. 

Vi kanske hörs i London annars kollar jag in här imorgon. 

Puss! 

Kommentera

