Torsdag 


 
Vi startade dagen med en god frukost, kaffe och Voss vatten. Jag skulle kunna äta bagels med créme cheese varje dag utan att tröttna på det men skulle nog se ut som en Bagel rätt snart då och det vill jag ju inte 😉 

   

Efter det gick vi till state Street där jag köpte sminket och köpte en ”liten” glass. Gud vad man går när man är utomlands. Det är ungefär tre kilometer till state Street från Linn och på hemvägen gick vi en omväg för jag ville gå längs med stranden så vi gick säkert en mil och dö tänker jag inte ens på allt rännande i butikerna. 

  
Det har inte varit så fint väder idag men ville ta en Palm bild. Nu har det spruckit upp och det är jättefint väder. 

  
Och ja, vi åkte till gymmet. Jag skaffade mig ett  tredagars kort så jag kan träna med Linn. Var så skönt att få bränna bort lite fett. Svetten bara rann för det var så sjukt varmt där inne. 

Nu kom vi precis hem. Ska hoppa in i duschen sen ska vi åka och hämta Rachel. Ikväll blir der utgång igen. 

Puss 

Kommentera

