Handikappad


Alltså. Inte visste jag att jag skulle känna mig så otroligt handikappad utan wi-fi. Känner mig helt utstängd  från omvärlden och blir nästan galen. Vad onödig ens telefon är när man inte kan smsa eller vara ute på internet. imageTror jag kollat igenom mitt fotoalbum 100 ggr i brist på annat. Haha. Lånar iallafall Linns internet och mobil just nu men på den här har jag ju inga bilder så det får bli en uppdatering utan bilder.

Igår skulle vi åkt till Camarillo. De stora outletbutikerna en timme utanför santa barbara. Men när vi ska åka hittar vi inte bil nycklarna. Vi letade i tre timmar, vände upp och ner på hela jäkla rummet och städade i hopp om att hitta dom. Efter det gav vi upp och började fundera på om Linn lyckats tappa dom på vägen upp till lägenheten. Vi sket i letandet när vårat humör började dippa. Vi var så trötta så vi skrattade hela vägen till state street där vi åt massa god sushi. Sen shoppade vi lite i olika butiker här istället. När vi kom hem skulle jag vika i ordning tvätten från dagen innan som hängde på en tvättställning. Då hänger nycklarna där. Trodde först inte mina ögon. Flera ggr under dagen har jag flyttat på den där jäkla tvättställningen. För ja tyckte den var ivägen för vårt letande så hängde dom där hela tiden. Vi kunde inte annat än att skratta. Vi gjorde det bästa utav dagen iallafall och lagade en god middag och gick på en kvällspromenad längs med vattnet. Men idag tar vi nya tag och åker till Camarillo. Som jag ska shoppa!!

Kommentera

