@ Starbucks 


 
Befinner mig på mitt nya stammisställe. Här finns ju wi-fi iallafall. Nej jag skojar bara. Har insett att jag är för beroende av internet och att det kan vara nyttigt att inte vara så viral. 

Det sprack upp vid tvåtiden idag och det blev jätte fint väder. Jag och Linn gick till poolen och låg där i säkert två timmar. Fick massa färg. Efter det gick vi hem, jag duschade och då lagade vi middag. Vi har gjort så god middag varenda dag. Idag blev det en slags paella eller Nasi goreng med massa soya. 

Som sagt sitter jag och Rachel på starbucks. Linn är och tränar. Imorgon ska vi hika igen och på kvällen är vi bjudna till en klubb så jag ska inviga mina nya skor. 

Vi hörs när jag har wi-fi igen. *hålltummarnaattdetfunkarimorgin*

Puss 

Kommentera

