Söndag. 


  

”Min frukost, det är egentligen Linns frukost men min var så ful så den vill jag inte visa men den var god! ”

Jag åker hem om två dagar! Fan vad jag har haft det kul här. Det känns som att jag har varit här i en månad. Vi har hunnit göra så sjukt mycket saker och vi har skrattat så jag nästan spyr så många gånger. Men en sak som är skillnad från dom två andra gångerna jag var här är att jag faktiskt inte känner att det ska bli jobbigt att åka hem. Det beror på att jag har fått göra allt jag velat göra. Jag har hunnit med allt och sett allt så jag känner mig äntligen färdig med den här staden för nu! Jag kommer definitivt komma tillbaka flera ggr. Det beror också på att jag kommer hem till sommar, inte vinter och jag åker hem med Linn. Inget evigt väntande på att få se henne. Jag är så taggad på att se vad den här sommaren har att erbjuda. Jag hoppas att denna sommar blir den bästa någonsin. Jag är singel, och är redo för precis vad som helst. Jag fick ett jobberbjudande nu när jag var här så jag längtar efter att få se vad framtiden har att erbjuda. 

Jag behövde verkligen den här resan. Jag fick mitt hjärta krossat och jag ville bara fly verkligheten, jag ville gräva ner mig i ett hål och komma upp när det inte gjorde ont längre så denna resa behövdes så himla mycket. Det händer fortfarande att jag måste stanna upp och tycka synd om mig själv i någon minut. Men skillnaden nu är att det handlar inte längre om honom. Det handlar om känslan, att ge så mycket och tro så mycket och planera för att sen bli snuvad på det. Santa Barbara är och kommer alltid vara min absoluta favorit reseort. Det är så rent här, alla är trevliga, servicen är helt otrolig, vart man än går så är det så otroligt vackert. Speciellt nu på våren/sommaren. Detta har verkligen varit en av dom bästa resorna ever! 

Just för att jag behövde den! 

Kommentera

