Hemma 


  

Sista bilden av Cali. 
Nu är jag äntligen hemma. Vilken resa och vilken stress emellanåt. Nu vill jag inte resa på ett tag. Eller åtminstone inte byta flyg. Linn som skulle landat en timme efter mig landade ju innan mig istället. Som tur var hängde pappa och Joel med i svängarna och var på plats när Linn kom ut från terminalen. Dom fick vänta på mig i någon timme men mitt flyg var faktiskt en halvtimme tidigt. Det passade ju bra. Har precis ätit ”middag” och ska nu försöka sova. Sov rätt mycket på planet men kan inte tänka mig att jag sov speciellt djupt så det ska inte vara några problem med att somna nu. 
Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina Felicia och sen måste jag tvätta alla kläder. Allt luktar instängt. Jäkla skit. 

Puss 

Kommentera

