Lördag 


   
Har precis kommit hem efter en drinkkväll med Felicia på Teatergrillen. Vi började hemma hos henne. Jag satte in nytt hår på Felicia medans vi drack vin (ja resultatet blev toppen iallafall) och vid elva drog vi in mot stan. Kom precis in genom dörren. Jetlag är bland det värsta jag vet. Gick liksom och la mig vid tolv igår och vaknade halv fyra imorse. Hallå? Sov alltså 15 och en halv timme. Helt sjukt. 

Imorgon ska jag träffa Sarah vid ett. Som jag saknat min fina böna! 

Puss  

Kommentera

