Tisdag 


  
Har gått runt hela dagen och trott att det är söndag idag. Det blir väl så när man är ledig. Idag har jag varit på IKEA med mamma, Björn och Joel. Blev lite saker till mig som förvaringslådor, smutstvätthållare och nytt lakan. Sånt där smått som man alltid behöver. 

På kvällen har jag bara tagit det lugnt hemma. Gick ut på en powerwalk på kvällen och det var riktigt skönt. Är lite nere för jag skulle åkt till Falsterbo med Sarah den här veckan men det blev inte så och sen suger vädret. Blev så irriterad när jag såg väderrapporten och såg att det ska regna i stort sätt varje dag över en vecka framåt. Är det så här den här sommaren ska vara? Är på rätt dåligt humör idag så ska sluta skriva nu. Imorgon ska jag gå till gymmet och få bort lite agg. 

Puss och kram 

Kommentera

