Monday 


  
Dagen började med träning med mamma. Hon hade PT tid så jag tränade själv. Bestämde mig för att förbränna 500kcal, so I did. Sen körde jag styrka i en halvtimme. Väldigt skönt. Efter gymmet mötte jag och mamma upp Linn och åt lunch bara vi tre. 

  
Beställde en sallad. Helt ärligt så fick jag och Linn dela på den för som ni ser är den helt jäkla enorm. Råkade säga att jag var vrålhungrig så han som gjorde salladen öste på. Efter lunchen med mamma och Linn gick jag hem. Sökte lite skolor och på kvällen blev det en powerwalk med mamma. 

Puss 

Kommentera

