Tisdag 


  
Helt oredigerad osminkad in the moment bild bjuder jag på idag #trorhonärngt. 

Klockan är egentligen typ halv tre men kan inte somna. Är inne i en konstig period i mitt liv där jag inte riktigt vet vad jag vill. Har en olustig känsla i kroppen. Hoppas på att det släpper snart. 

Idag har jag tränat, varit hemma hos farmor på fika och planera lite inför operationen imorgon och på kvällen fick jag träffa äntligen träffa Felicia som varit i Paris med sin pojkvän. Vi sågs när hon slutade jobbet. Vi gick hem till henne där vi åt lite choklad och hon fick berätta om sin magiska filmliknande resa. 

Kom på en sak när jag skrev in rubriken. För några år sen när det var så inne med blogg kunde jag på riktigt sitta och googla coola rubriker i en halvtimme. Jag brukade skriva ner coola rubriker i en bok så jag hade i minst en vecka framåt. Nu bryr jag mig inte längre. Min blogg är mest ett beroende jag tydligen inte är redo att släppa än.  Min virala dagbok. Mitt liv sen sju år tillbaka finns att hitta här. Helt sjukt egentligen om man tänker efter. Många gånger har jag funderat på att göra min blogg privat så bara jag kan läsa den för att sen skriva ut allting en vacker dag och göra det till en bok (för mig alltså) men sen så ser jag att någon googlat på ”jag mår dåligt och vill gå ner i vikt” och hittat min blogg då eftersom jag skrivit öppet om min viktnedgång här. Då känner jag att jag kan ha den öppen ett tag till. 

Imorgon kommer jag bo hemma hos farmor och ta hand om milo. Hon kanske får åka hem på torsdag kväll men det tror jag inte. Så jag stannar nog där två nätter. Ska bli skönt med lite kvalitetstid med min Milo. 

Puss 

Kommentera

