Saturday 


   
    
    
 

Alltså! Min lördag var så jäkla grym! 

Var och tränade med mamma. Joel hämtade upp mig vid fem och skjutsade mig till Slussen (det spöregnade så han var snäll och skjutsade mig) där jag mötte upp Louise. Vi drog hem till Sophie och John som hade inflyttningsfest/förlovningsfest där vi var ett stort gäng som drack och hade det kul. När vi var rätt runda om fötterna fick jag för mig att jag skulle vara fejkgravid. Så jag trycker ner en kudde och jag och Louise tar fina ”mammabilder” rätt oklart varför men vi skrattade på oss. När klockan närmade sig halv tio drog jag och Louise hem till Cecilia. Vi mötte upp Frida innan och festade vidare hos Cillan. Efter en timme där tog vi en taxi till Escalier där Linn kom. Vi fick ett bord och satte oss med skönt sällskap. Hade skitkul. Efter det drog vi till Sturecompagniet- Wall och festade loss. Joel hämtade upp oss vid fyratiden och skjutsade hem mig och Linn. Detta var verkligen en av dom bättre utgångarna. 
Puss 

  

Kommentera

